מיקי זוהר על 'חוק ברקת': "צריך לבדוק שהוא לא פרסונלי"

אסתי פלד No Comments on מיקי זוהר על 'חוק ברקת': "צריך לבדוק שהוא לא פרסונלי"

זוהר מתח ביקורת על המתקפה של נתניהו כלפי ישראל כץ: "זה לא נתן הרבה, אני חושב שאחדות הליכוד היא חשובה וגם אם יש מאבקים צריך לסגור אותם בחדרים סגורים ולא מעל גלי האתר. הייתי מעדיף שזה לא יקרה"

מיקי זוהר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס להיעדרויות חברי הסיעה מהצבעות בכנסת: "הקואליציה מדירה אותנו מהוועדות. להגיע להצבעות במליאה זה חשוב אבל לא מה שמפיל ממשלה". עם זאת הוא הדגיש: "אין רפיון, האופוזיציה מרוכזת ועושה עבודה טובה".

הוא נשאל לגבי הצעת 'חוק ברקת' שמבקשת להגביל את הסכום שניתן להביא מההון העצמי כדי להתמודד בפריימריז ואמר: "קודם כל צריך לבדוק אם היא הצעת חוק פרסונלית וצריך לראות האם זה חל על כולם. שלא יצא מצב שאם אני ישב מחר בבית קפה עם פעיל ליכוד אני אצטרך לדווח לחשב הכנסת". הוא הוסיף: "את העמדה נגבש כסיעה".

זוהר התייחס לסערה סביב "הליכודניקים החדשים: "עמדתו של נתניהו נכונה וצופה פני עתיד. יש תנועה ימנית גדולה שנקראת הליכוד ויש גורמים שמתפקדים אליה במטרה להפוך אותה לשמאל. הם פועלים נגד מסורת ישראל ועוד כל מיני עמדות שמאל מובהקות. אנחנו צריכים לפעול להרחקתם כי הם לא מייצגים את עמדותינו".

עם זאת, הוא מתח ביקורת על המתקפה של נתניהו כלפי ישראל כץ: "זה לא נתן הרבה, אני חושב שאחדות הליכוד היא חשובה וגם אם יש מאבקים צריך לסגור אותם בחדרים סגורים ולא מעל גלי האתר. הייתי מעדיף שזה לא יקרה".

עוד אמר בריאיון: "אני מאוד מוטרד מהאומיקרון ומההתנהלות של הממשלה, שהיא מאוד בעייתית. זו ממשלה מבולבלת שכל שניה משנה את עמדותיה. אני מאוד חושש ומקווה שיחול שינוי בקו הזה של הממשלה".



0 תגובות